Gestionarea Marketing-ului școlii private de actorie Inlight, a actriței Alina Grigore

Un context neplanificat pentru Craft Interactive si pentru Inlight, transformat într-o poveste de succes. Inlight e o școală de actorie cu o proprie metodă pedagocică amestecată cu o formă de dezvoltare personală, bazată pe actoria modernă. Un lucru greu de exploatat în mediul online și greu de găsit echilibrul între business și artă. Pasiunea pentru a face proiecte de actorie inedite a fost motorul care a activat performanța Inlight.

inlightcenter1

Iar performanța Craft Interactive

A fost creșterea marketing-ului școlii, prin gestionarea strategiei digitale cu soluții de marketing online. Stategia a început odată cu refacerea site-ului, pentru a adapta imaginea online pe smartphone-uri, a început apoi procesul de optimizare pentru motoare de căutare, infrastructura web a fost mutată în România iar activarea canalelor digitale de Search Advertising împreună cu Social Media au produs vizibilitate mărită, printr-un concept de comunicare cu mesaje preluate din filozofia Inlight. Digitalul a născut un canal de vânzări, aducând oameni interesați de arta filmelor și a pieselor de teatru, către școală. Renunțarea la mediile clasice de promovare a fost o decizie bună, care a însemnat reducerea costului per client nou cu 160%.

Performance marketingul agenției

Promovarea online prin SEO, Social Media și Google Adwords a început să livreze rezultate după câteva săptămâni și să aducă ‚lead-uri’ calificate către școală, astfel în 2 ani de când agentia Craft Interactive se ocupă de Inlight, s-au format 12 grupe de actori neprofesioniști, însumând peste 150 de oameni care au scris și jucat piese de teatru pe scene din București (Godot Cafe, Teatrul de Artă, unTeatru, etc.).

inlightcenter2

Între timp

Actorii echipei școlii Inlight, care au jucat în lungmetrajul lui Adrian Sitaru – „Ilegitim”, au fost pe covorul roșu la Berlin, Paris și Odessa primind premii la unele dintre cele mai exigente festivaluri de film din Europa, urmând apoi selecții la festivaluri în alte continente. A fost o accelerare de ‚awareness’, care s-a simțit direct în trafic și în rata de conversie. Școala Inlight a găsit soluția împreună cu noi, prin care a automatizat și stabilizat marketingul business-ului, aducând acum constant rezultate cu costuri mici, mare parte din ele fiind obținute organic.

illegitim_slider_testimoniale

„Lumea actoriei e fascinantă dintr-un motiv evident: oamenii din această lume sunt cu totul fascinanți, asta se vede în premiile actorilor sau regizorilor români la Berlin, Cannes, ș.a.m.d. Asta cumva atrage… și influențează, se vede în modul cum lucrăm cu ei și în rezultate, care până la urmă spun totul.” (Liviu Florescu – Craft Interactive)

„Când faci o școală de actorie din pură pasiune și poftă de cercetare, ți-e greu să o privești ca pe un ‚business’, ba de multe ori respingi termenul. Atunci când Craft Interactive ne-a povestit de ‚rezultate concrete’,  ‚awarness’ sau alți termeni asemănători, m-am temut că centrul nostru de cercetare va intra sub un nor corporatist ca și imagine. Nu a fost așa pentru că imensul și probabil foarte rarul avantaj pe care-l are Craft Interactive e că știe să-ți înțelegă nevoile și mai ales atmosfera care înconjoară proiectul tău. Rezultatele de care au vorbit ei s-au concretizat, așa cum ne-au spus, în numere și procente clar exprimate cu mult mai mari decât ne propusesem. Au talentul de a promite mult și de a oferi și mai mult. Noi însă știam că ce facem la InLight e cu adevărat unic pentru România și scopul lor a fost să dea și altora de veste. Craft Interactive a creat conexiuni greu de măsurat sau exprimat în limbaj matematic. La final, când am  tras linie, cel mai important ‚achievment’ al nostru a fost faptul că InLight e acum căutat pentru zeci de proiecte, de oameni din toată lumea nu doar din România.” (Alina Grigore – Inlight)

Ce părere ai? Daca ți-a plăcut povestea de succes și vrei să construim împreună strategia ta digitală contactează-ne acum!