În era digitală, copywriting-ul se regăsește peste tot – de la reclame, la broșuri, site-uri web și pe rețelele de socializare.

Copywriting-ul este unul din elementele de bază al unui brand/produs și modul în care atragi potențiali clienți.

Cat-de-important-este-copywriting-ul-în-digital-marketing

Spre deosebire de scrierea tradițională, copywriting-ul determină cititorul să acționeze – să cumpere, să se aboneze la newsletter sau să îți urmărească brand-ul. Deci, este un element fundamental în lumea marketing-ului digital!

 

Copywriting-ul distinge marketing-ul digital

Un copywriting bun face ca potențialii clienți să dorească să afle mai multe despre business-ul tău. Emoțiile joacă un rol important atunci când vine vorba despre oamenii care doresc să cumpere un produs sau un serviciu.

De ce este bun un film? Pentru că stârnește emoții. Ne face entuziaști și curioși, prin urmare dorim să aflăm ce se întâmplă mai departe. Același lucru este valabil pentru orice alt tip de produs sau serviciu.

Copywriting-ul este metoda prin care prezinți rezolvarea problemelor consumatorilor. Fie că este vorba despre un meniu delicios care atrage prin descrierea ingredientelor, despre rochia pe care orice femeie și-o dorește sau despre serviciul pe care îl oferi iar oamenii au nevoie de el.

copywriting

Un copywriting bun poate stârni curiozitatea cu privire la ce poate face un produs și cum îi poate influența în bine viața. Creează emoții care declanșează acțiuni ce se transformă ulterior în conversii. Pe scurt, creezi un mediu în mintea oamenilor care îi va determina să acționeze.

 

Copywriting + SEO = Love

Google iubește conținutul original iar ăsta nu este niciun secret. Când ai nevoie de un produs sau vrei să afli anumite informații, unde te uiți? Exact, pe Google. Meta descriptions sunt acele texte care apar sub denumirea brand-ului, de obicei un text lung dar valoros. De cele mai multe ori, acestea conțin informațiile pe care le căutai și este motivul pentru care apeși click pentru a ajunge pe pagina principală.

copywriting-si-SEO

Copywriting-ul oferă avantaje SEO pentru site-urile web, și poate influența semnificativ clasamentul Google. Accentul nu se pune doar pe emoție și creșterea conversiilor, ci și pe cuvinte cheie. Majoritatea, dacă nu toate conținuturile online, sunt scrise cu un cuvânt cheie în minte pentru a profita de avantajele SEO.

Un copywriting bun include mai multe cuvinte cheie, atrăgând astfel clienții către un produs sau serviciu.

În plus, Google consideră rețelele de socializare ca factor de clasare. Cu cât produci mai mult conținut de înaltă calitate și îl împărtășești pe rețelele sociale, site-ul web va avea mai mult trafic.

Cu cât oferi mai multă calitate, vei avea o autoritate mai puternică printre alte site-uri similare din Google.

 

Copywriting-ul îmbunătățește experiența utilizatorului (UX)

UX se concentrează pe o înțelegere profundă a utilizatorilor – nevoile lor, ceea ce apreciază, abilitățile lor și, de asemenea, limitările lor. Când traducem acest lucru în copywriting, se urmărește îmbunătățirea calității interacțiunii utilizatorului cu percepțiile produsului.

experienta-utilizatorului

Prin urmare, un copywriting bun este esențial pentru UX, atrage potențialii clienți către business-ul tău iar aceștia oferă la rândul lor, loialitate.

Cu cât este mai bun conținutul, cu atât mai mult ai șanse foarte mari ca oamenii să își împărtășească experiența în rândul celor apropiați, iar tu te bucuri de roade sub formă de conversii.