Lasă lumea să îți descopere afacerea cu Google Discovery

Știm deja că Google este un godfather al marketingului, inovator și surprinzător tot timpul.

Recent, Google ne-a surprins pe toți cu un nou tip de advertising – Discovery Ads, un tip de anunț nou foarte util, în care marketerii creează anunțuri captivante tip carusel către potențialii clienți, exact atunci când sunt cel mai deschiși să cumpere ceva nou.

Lasă-lumea-să-îți-descopere-afacerea-cu-Google-Discovery

Anunțurile Google Discovery sunt captivante și interactive

În plus față de campaniile de Display, Shopping și YouTube, marketerii vor avea acum un alt mod de a le arăta audiențelor imagini tangibile și de a spune povești vizuale despre produsele promovate.

Marketerii care utilizează anunțurile tip Discovery vor avea opțiunea de a prezenta o singură imagine a produsului sau a serviciului promovat sau mai multe imagini într-un format carusel care poate fi glisat.

Putem spune că Google s-a inspirat de la Facebook? Sigur că da, dar ca de obicei, The Godfather face totul la superlativ. Facebook, de ani de zile, ne permite să creăm reclame pasive cu imagini captivante care atrag trafic calificat. Marketerii pot face acum același lucru pe Google – Discovery evită intenția de căutare pentru o combinație de targetare dar are o acoperire mai mare și capacitatea de a spune povestea unui brand în format vizual, foarte convingător, potrivit pentru potențialii clienți.

Google Discovery

Machine learning  joacă un rol cheie în anunțurile Discovery

Google folosește inteligența artificială pentru a servi cele mai bune combinații de titluri, descrieri și imagini creative pentru audiențele potrivite – în cadrul destinațiilor de plasare cu cele mai bune performanțe.

În cadrul anunțurilor tip responsive search, acesta este încă un mod în care Google încearcă să automatizeze procesul de optimizare a anunțurilor pentru marketeri, pentru a viza utilizatori mai relevanți cu mai multe reclame și mesaje mai relevante (toate acestea păstrând în același timp standarde de confidențialitate).

Este un echilibru excelent de realizat, dar marketerii ar trebui să savureze posibilitatea de a profita încă o dată de algoritmul Google și de a afișa mai multe reclame demne de click.

anunt Discovery

Google are posibilitatea de a utiliza inteligența artificială pentru a adapta în continuare feed-ul la gusturile și specificațiile unui anumit utilizator.

 

Acoperirea anunțurilor de tip Discovery

Anunțurile Google Discovery acoperă feed-ul YouTube, categoriile sociale și promoționale Gmail dar și anunțuri pe site-urile ce permit publicitate Google.

Anunțurile Discovery sunt native in-feed, YouTube permițând un banner CTA suplimentar deasupra imaginii, titlului și descrierii. Destinațiile de plasare pe mai multe canale înseamnă mai multă acoperire și o rețea mai mare pentru a distribui anunțurile pentru publicul-țintă!

Lasă lumea să îți descopere afacerea cu Google Discovery 1

Tip nou de campanie, aceeași targetare

Un alt indicator că anunțurile tip Discovery vor fi importante pentru Google? Are propriul tip de campanie.

Așadar, va trebui să derulezi o campanie Discovery dacă vrei să utilizezi anunțuri de tip Discovery. După ce ai selectat tipul de campanie, pur și simplu încarcă fotografiile și textele și boom.. campania e gata!

Google gestionează optimizarea și difuzarea anunțurilor tale, iar tu doar te bucuri de rezultate!

Anunțurile Discovery trăiesc în feed-uri, nu în căutări, intenția de căutare nu va fi în joc aici. Acest lucru nu este fundamental rău – înseamnă doar că pierzi o parte din această intenție comercială, astfel încât strategia ta va fi diferită.

Marketerii vor avea la dispoziție o mare parte a aceluiași public vizat în mod tradițional în campaniile Display – in-market, interest și custom audiences.

În absența intenției de căutare, direcționarea eficientă către public devine extrem de importantă, la fel ca și creativitatea convingătoare. Dar, din nou, capacitatea de a valorifica acele audiențe în timp ce spui o poveste vizuală a brandului, oferă puterea de a atrage potențiali clienți la scară largă, făcând reclame Discovery perfecte pentru brand awereness.

Așadar, ai toate tool-urile necesare pentru a face cunoscut un brand în lumea întreagă și pentru a promova produse sau servicii în cel mai eficient mod!