Indiferent de verticala în care activezi, email marketing-ul poate deveni o componentă esențială a oricărei strategii de comunicare, oferind o rată ridicată de ROI, fidelizare și de performanță.

În 2016

Mediul online a continuat să crească, ajungând la aproximativ 17 miliarde de dispozitive conectate la internet (aprox. 46% din populația globală are acum acces la internet). Cât despre e-mail și utilizarea acestuia, în 2016 erau aproximativ 4,6 miliarde de conturi de email și au fost trimise 215 miliarde de mailuri zilnic, la nivel global.

E-mail marketing-ul

A continuat să fie și în 2016 canalul dominant pentru activitățile de marketing, generând cu 174% mai multe conversii decât social media, cu o creștere impresionantă a ratei de deschidere emailuri pe mobil de până la 68%, în timp ce automatizarea email marketing-ului a adus un plus impresionant de 320% față de emailurile obișnuite, comparativ cu anul precedent.

Provocările marketer-ilor

O strategie eficientă de email marketing urmărește, în general, atingerea mai multor obiective, cum ar fi: creșterea interacțiunii destinatarilor cu conținutul newsletter-ului, creșterea abonaților și fidelizarea lor, ce cifre aduce un newsletter dintr-o activare cât și un bun management al bazei de date în raport cu acțiunile abonaților, pentru a urmări cât mai transparent comportamentul publicului căruia se adresează brandul.

Dacă implementarea strategiei digitale aduce ca efect și reducerea costurilor de marketing, poate deveni fundația evoluției marketing-ului, iar eficiența e determinată de soluția de email marketing care să ofere scalabilitatea și optimizările necesare atingerii obiectivelor.

Cum alegi soluția de email marketing?

Recomandăm o bună analiză a opțiunilor oferite de o soluție web (SAS), iar dacă optezi pentru o agenție să se ocupe de email marketing atunci valoarea ei constă în strategia propusă, ideile proactive pentru creșterea indicatorilor de performanță, iar implementarea devine cel puțin la fel de importantă ca strategia. Rolul clientului va rămâne să identifice importanța canalului de email marketing în raport cu nevoile reale din business.

O soluție bună de email marketing e cea care îți permite să automatizezi simplu procesele de abonare și trimitere, să culegi cât mai multe informații despre abonați (‘jonglând’ cu mesaje specifice unei audiențe), care îți permite să implementezi cât mai ușor elementele de branding, care oferă statistici și rapoarte detaliate și care să asigure un cost corect raportat la frecvența de comunicare și volumul bazei de date.

Soluția de email marketing de la Craft Interactive

Garantează că mailurile ajung în inbox nu în spam, oferă posibilități inteligente de branding, indiferent de clientul de mail al destinatarului sau dispozitivul folosit, multiple opțiuni de personalizare a newsletter-elor cu un editor extrem de simplu de folosit, conținut dinamic astfel încât destinatarii primesc informații adaptate lor cât și un sistem complex de raportare cu evoluția activității de email marketing sau rezultatele fiecărei campanii.

Folosind modulele de inteligență artificială din soluția de email marketing de la Craft vei crește performanța pentru că soluția comunică cu abonații în funcție de acțiunile lor, curăță organic baza de date – eliminând după fiecare trimitere a newsletterul-ului adresele de mail care sunt inactive sau care s-au dezabonat, iar automatizarea crește și mai mult eficiența pentru că soluția preia o parte din activitatea de comunicare cu clienții, făcută manual.

Momentan

Soluția Craft Email Marketing e utilizată în prezent de 7 clienți dintre care 3 gestionează procesul intern primind suportul agenției de la distanță. Obținem o rată medie de deschidere a newsletter-ului de 22% și o medie de 16% pentru rata de click și peste 62000 de persoane atent selectate, primesc, cu permisiunea lor, mailuri din soluție în fiecare lună.

Ești în căutarea unei strategii eficiente de email marketing? Așteptăm să ne ceri ofertă să vedem cum te putem ajuta.